Her kan du enkelt og raskt registrere din sak og få hjelp fra vårt erfarne team av teknikere. Vi tilbyr både fjernhjelp og hjelp på stedet (Oslo-regionen), avhengig av hva som passer best for deg og ditt behov.
For å registrere din sak, fyll ut skjemaet med så mange detaljer som mulig. Jo mer informasjon vi har om problemet, desto raskere og mer effektivt kan vi hjelpe deg. Vi vil deretter kontakte deg så snart som mulig for å avtale nærmere om hvordan vi kan hjelpe deg.
Vi tilbyr rimelige priser og fleksible tjenester for både privatpersoner og småbedrifter. Betaling kan enkelt utføres med kort eller vipps.
Vi står klar til å hjelpe deg med dine data- og elektronikkproblemer!
Sentralbord
Vi tilbyr to forskjellige måter å få teknisk hjelp på: fjernhjelp eller hjelp på stedet fra en av våre teknikere.
Våre erfarne teknikere besøker deg hjemme eller på arbeidsplassen og gir deg den beste tekniske støtten og service.
* 45 minutter, deretter 600,- per påbegynte halvtime
Med fjernhjelp kan vi tilby deg rask og effektiv støtte og service ved hjelp av en enkel programvare.
* 20 minutter per oppgave, 200,- per ekstra oppgave